Bartosz Bartas Tritt wicemistrz śiata i europy w fifie

Aktualności

Pobierz FIFA 12 DEMO - download !

Pobierz FIFA 12 DEMO - download !

Dodane: 12 września 2011, Przez: eFIFA.pl

FIFA 12 DEMO PC do pobrania na eFIFA.pl ! Jeśli pobraliście już wersję demo - Piszcie jak Wasze wrażenia! :)

 

 

 

 

FIFA 12 DEMO PC do pobrania na eFIFA.pl

 


DEMO FIFA 12 DOWNLOAD

Komentarze
43
Realek112 16.09.2011 godzina 19:48

chce tak wsliz dosrodkowanie-A strzał -D sprint-E prostopadle-W podanie-S

Realek112 16.09.2011 godzina 19:47

jak zmienic sterowanie na klawiature pomózcie !!!!!!

DJ___veB 14.09.2011 godzina 12:06

działa wszystko ok ale nie ma aktualnych składów :/ Będzie jakiś patch do dema? ;p

jarzab1922 13.09.2011 godzina 15:01

e tam nikt nie chce pomoc

Blazej17 13.09.2011 godzina 14:12

o której demo fifa12 na PS3????

Erol91 13.09.2011 godzina 14:10

Pomoście mi!!!
Jak mam pady włączone to mi się Fifa nie włącza a jak odłączę to wszystko elegancko śmiga tylko że na klawiaturze nie da się grać.
Jak rozwiązać ten problem żeby na padach grać.

henrix00 13.09.2011 godzina 13:44

już jest na X właśnie ściągam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jarzab1922 13.09.2011 godzina 13:40

ma ktos jakis pomysl zeby mnie nie wywalalo

jarzab1922 13.09.2011 godzina 13:33

ja to nawet meczyku jednego nie zagralem :(

13.09.2011 godzina 13:30

Mnie tez zaczelo wywalac, nie moge grac, czy EA chociaz raz na 10 lat wypusci normalna wersje demo w ktorej nie ma zadnych problemow?

jarzab1922 13.09.2011 godzina 13:10

nie pomoglo nadal gra mi nie chodzi

lordlukasz 13.09.2011 godzina 13:02

jarzab odlacz pada. mnie tez wyrzuca gdy podlacze pada :/ potrafi ktos tak skonfigurowac klawiature zeby na s bylo podanie e bieg itp itd??

kurczakers 13.09.2011 godzina 12:56

niech ktos cos doradzi w sprawie uruchomienia bo 11 wywaliłem a instalki nie mam a 12 nie chcesie uruchomic sciagam sterowniki moze pomoze

jarzab1922 13.09.2011 godzina 12:37

chyba jednak nie do konca poniewaz gra mi sie odpala i po chwili wywala mnie do windowsa

jarzab1922 13.09.2011 godzina 12:33

ok juz poradzilem sobie :)

jarzab1922 13.09.2011 godzina 12:32

nie mam fify 11 zainstalowanej nie wiem jak zainstlowac te demo fifa 12 wchodze w fifa config robie graj i nie wlacza mi sie

13.09.2011 godzina 12:28

Usuwasz FIFA 11 - instalujesz demo, wchodzisz c:/Program Files/FIFA 12 demo/game/fifasetup/fifaconfig i lecisz :)

jarzab1922 13.09.2011 godzina 12:24

moze mi ktos powiedziec jak to zainstalowac ???

13.09.2011 godzina 12:02

Jakie macie wrażenia dotyczące gry? Bramkarze spawują się dużo lepiej w sytuacjach 1vs1 - grają nogami, zabrakło tego w 11, pierwszy mecz wygrałem po karnych (13 serii było :D) drugi 8:0. W chwili obecnej czekam na kumpla, co by razem cieszyć się dwunastką :P

lordlukasz 13.09.2011 godzina 11:48

mi dziala 12 :) ale sterowanie bedzie ciezko ustawic pod klawiature:/

Lazer 13.09.2011 godzina 11:40

mi odpaliła się fifa 11 po ścięgnieciu dema,trzeba usunąć z komputera 11 zeby odpalic 12 ;)

lordlukasz 13.09.2011 godzina 11:36

sekundy mnie dziela i instalacja :D zaraz napisze czy dziala :)

13.09.2011 godzina 11:26

podobno jednemu odpalila sie fifa 11 po tym demie :) niewiem jak to z tym jest ale chyba trzeba usunac pliki dotyczace fify 11

Adi300 13.09.2011 godzina 09:50

Już pada podłączam. Kupuje ktoś przed premierą czy normalnie w sklepie? Ja chyba się zdecyduje na przed premierową grę z 2 złotymi pack'ami FIFA Ultimate Team

Adi300 13.09.2011 godzina 09:50

Już pada podłączam .

Adi300 13.09.2011 godzina 09:49

Już pada podłączam .

kubabutton 13.09.2011 godzina 09:48

Ja zawsze pierwszy mecz grałem moim ukochanym klubem Chelsea a teraz go nie ma:( wiec Borussia ze względu na Polaków:D

Adi300 13.09.2011 godzina 09:48

Już pada podłączam.

Adi300 13.09.2011 godzina 09:47

Już pada podłączam.

kubabutton 13.09.2011 godzina 09:47

Ale na pewno o 10 naszego czasu?:P matko jakie emocje:D

Adi300 13.09.2011 godzina 09:43

Wiesz co ja nie wiem chyba Arsenal :)

adio1998 13.09.2011 godzina 09:41

Jeszcze 20 minut nie moge sie doczekać kim gracie pierwszy mecz ja Borussią :)

Adi300 13.09.2011 godzina 09:40

Panowi i Panie jeszcze chwila :))

13.09.2011 godzina 09:38

Mam nadzieje, ze nie będzie żadnego poślizgu czasowego :P

Zulek1992 13.09.2011 godzina 09:36

A ja musze isc do pracy i zagram dopiero w nocy :(

Dimoth 13.09.2011 godzina 09:30

również nie mogę się doczekać czekam i czekam :D

radwan97 13.09.2011 godzina 09:21

Kurdę jeszcze 40 minut!!!! :)

Damian0706 13.09.2011 godzina 00:05

A myślałem, że zaraz sobie zagram... Ale cóż.

DJ___veB 12.09.2011 godzina 19:57

Czekam,jż czuje jak sobie zagram Blaugraną ;]

piotrduma1 12.09.2011 godzina 17:10

Podobno amerykańskiego ale nie jestem pewien

s1ssoko 12.09.2011 godzina 16:21

Na PSN w USA gra będzie dostępna o 14:00, ale czasu amerykańskiego, czy CET?

Kmiolek 12.09.2011 godzina 16:04

Na Xboxa też podobno o 10 :)

kedzik 12.09.2011 godzina 16:00

Na pieca pewnie o 10:00 a na xklocka do 13:30 sobie pewnie poczekamy !

kedzik

Dodaj komentarz

Dołącz do społeczności eFIFA! Graj w turniejach, zawieraj znajomości tworząc drużyny

Zarejestruj się!

ShoutBox

Dostępni użytkownicy: YShout

Bartlomiej1975

© 2014 eFIFA.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone